Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Alyokhin A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Alyokhin A. B. 
Economic theory of potential. Quasi axiomatic approach to modeling and measurement [Електронний ресурс] / A. B. Alyokhin, А. B. Brutman // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 3(2). - С. 91-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_3(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 839.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Burkynskyi B. V. 
Tools of Decision Making in the Field of strategic advertisement of pharmaceutical Enterprises [Електронний ресурс] / B. V. Burkynskyi, Z. M. Sokolovska, A. B. Alyokhin, N. I. Khumarova, I. V. Kapustyan // Наука та інновації. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/scinn_2020_16_2_4
Розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє удосконаленню рекламних стратегій, як ефективних інструментів фармацевтичного маркетингу. Проблематика. Необхідність врахування нелінійного динамічного характеру рекламних процесів, наявності впливу численних стохастичних факторів ринкового оточення фармацевтичних підприємств при неможливості отримання однозначного аналітичного рішення актуалізують проблему залучення спеціального математичного апарату дослідження. Мета роботи - дослідити процеси прийняття рішень в галузі стратегічної реклами фармацевтичних підприємств з використанням апарату імітаційного моделювання. Матеріали й методи. Дослідження базується на використанні багатопідходної парадигми імітаційного моделювання в програмному середовищі системи AnyLogic. Як аналітичний матеріал використано дані фармацевтичної компанії ВАТ "Фармак". Результати. Обгрунтовано доцільність залучення методів імітації як інструментів прийняття стратегічних рекламних рішень. Запропоновано імітаційну модель-тренажер, розроблену з використанням комбінації агентного та системно-динамічного підходів на програмній платформі AnyLogic. Процес прийняття рішень проілюстровано результатами різних типів імітаційних експериментів. Окреслено основні напрямки використання моделі-тренажера: моніторинг і прогнозування реакції цільових аудиторій на товарну рекламу; контроль ефективності досліджень нових та перевипуску існуючих препаратів згідно з реакцією ринку та вподобаннями потенційних клієнтів; оптимізація рекламного бюджету з обгрунтуванням доцільності його перерозподілу між оригінальними та генеричними препаратами. Висновки: доведено ефективність використання імітаційних моделей-тренажерів як інструментів формування рекламних стратегій. Розробку може бути рекомендовано для впровадження фармацевтичними компаніями.
Попередній перегляд:   Завантажити - 539.495 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Alyokhin A. 
What exactly is economic competitiveness? Is this an eternal question? [Електронний ресурс] / A. Alyokhin, А. Brutman, Z. Sokolovska // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 3. - С. 12-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 384.068 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського